HTML

Olvass

Friss topikok

  • Fozó: A bundáskenyér és a rakottkrumpli az múló. Ha jól készítik el, akkor gyorsabban múló. Az örömködés... (2009.09.21. 12:24) Vasárnap meg bundáskenyér
  • ypetya: eddig azt sem tudtam, hogy vannak értelmes blogok, de mostmár látom, hogy miből maradtam ki!!! (2009.06.16. 10:06) Csoportosuljunk
  • ypetya: :) király. mellé állok! (2009.06.16. 10:05) Paradicsomlé sok citrommal

Címkék

állapot (1) betegség (1) hug (1) humor (1) kampány (1) kocka (1) szakma (1) videó (1) Címkefelhő

Vasárnap meg bundáskenyér

2009.09.21. 11:42 Fozó

Úgy hírlik véget ér az, mi talán el sem kezdődött. Érzem ezt én is, érzi ezt ő is. Nem vagyok tőle - hogy is mondjam - nyugodt. Igen, ez a helyes kifejezés. Nyugodt. Na az nem vagyok.  Két dolog emészti fel minden energiám. Az egyik, hogy úgy vegyem be a csillapítót, hogy ne lássa. Nem tudom miért, nem szeretem ha látja. Talán szégyellem. A másik egy paradoxon probléma kezelése. Nem szeretném felhozni a témát, de mindenképp szeretnék válaszokat kapni. Mondanám, de nem mondom. Próbálom, de félúton meggondolom magam. Ettől nyugodt, na az nem vagyok. Elfordul. A táskájában - amiben egy kínai artista család akár lakni is képes lenne - matat. Nem figyel. Most épp nem figyel, épp gondoskodik. Nekem keres innivalót. Bogyó probléma kipipálva. Picit megnyugodtam. Dehogy. Vergődök. Nem a jövő miatt (a francokat nem), a jelen miatt. Mindeközben valahol az Aquincum és az Amfiteátrum között félúton, a romok között, kissé bonyolult kerülőúton próbálom Szuper Titkos Titkos Fontost rábírni egy következő "esetlegtalán" randira. Méginkább egy esetlegtalán "randira". Esetlenül kérdezem, nagyjából így:

- Mi lesz holnap?
- Nem tudom. Miért mi lesz holnap?
- Hát szombat... tehát mi lesz holnap?
- Nem tudom, valószínűleg rakottkrumpli.

Ezután pillanatokig nem tudtam mi történik velem. Pusztán annyiban voltam biztos, hogy valami előtör. Egy ordítás, egy szívszakadás-földindulás, egy öntudatlan mozdulat. Végül egy mindent elsöprő kacaj lett a befutó. Egy olyan önfeledt örömködés, ami egy pillanat alatt egy pillanatra feledtette minden bajom. Azóta pillanat-függő vagyok.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zforgo.blog.hu/api/trackback/id/tr526457559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loreley 2009.09.21. 11:56:01

Én sem szeretem a bundáskenyeres rakottkrumplis esetlegtalánost, mert az örömködés ugyan pillanatnyilag boldogság kinézetű, de múló.

Fozó 2009.09.21. 12:24:41

A bundáskenyér és a rakottkrumpli az múló. Ha jól készítik el, akkor gyorsabban múló. Az örömködésnek és a boldogságnak nem feltétlen kell pillanatnyinak lennie. Vagyis kizárásos alapon az egyetlen probléma az esetlegtalán. Meg az, hogy ma rettentő hétfő van.
süti beállítások módosítása